j.w. Kim jesteś z zawodu? Kim chciałbyś zostać? Co porabiasz na codzień?
Kim jesteś z zawodu? Kim chciałbyś zostać? Co porabiasz na codzień?
Rozpoczęty przez
grzesiek48783
, sty 07 2012 18:25
praca
8 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 07 styczeń 2012 - 18:25
[img]http://pic.20dollars2surf.com/ban_pl_46860_319070.gif[/img][/url
Napisano 07 styczeń 2012 - 19:48
Kim jestem z zawodu? ciężko to określić bo skończyłem taką szkołe że zawodu jako takiego po niej nie mam a cym zajmuję się na codzień? zajmuje się wymianą okien i dzrzwi
jako tako praca mnie nie satysfakcjonuję ale coś trzeba robić.
Napisano 08 styczeń 2012 - 21:19
Chciałabym być przedszkolanką, lubię pracować z dziećmi, to taki ciężki zawód ale i fajnie wychowywać dzieciaki.
Jest się jedną z osób, które próbują wyprowadzić te młode istoty na dobrą drogę. Mam taki ambitny plan aby naprawiać społeczeństwo.
haha
Popołudnia bezkarnie cytrynowe...
Napisano 08 styczeń 2012 - 21:24
Z zawodu jam jest technik handlowiec 
aczkolwiek jestem teraz na studiach pedagogicznych.
aczkolwiek jestem teraz na studiach pedagogicznych.
Kiedyś zmierzałam do szczęścia dziś nie wiem sama gdzie biegnę
Bo niebo jest już chyba zbyt odległe
Bo niebo jest już chyba zbyt odległe
Napisano 08 styczeń 2012 - 23:21
Studiuję logopedię
Kiedy inni oczekują od nas, że staniemy się takimi jakimi oni chcą żebyśmy byli, zmuszają nas do zniszczenia tego kim naprawdę jesteśmy. To dosyć subtelny rodzaj morderstwa. Większość kochających rodziców i krewnych popełnia je z uśmiechem na twarzy
Napisano 07 luty 2012 - 16:55
Chciałabym zostać jakimś architektem krajobrazu bądź wnętrz bo mnie to coraz bardziej interesuje choć nad baristą też się zastanawiam ostatnio.
` Czekam, aż staniesz u mych drzwi.
Twoja twarz, wszystko powie mi.
Jeszcze wciąż, płomień tli się w nas.
Nie dopuśćmy, żeby zgasł! ♥
Twoja twarz, wszystko powie mi.
Jeszcze wciąż, płomień tli się w nas.
Nie dopuśćmy, żeby zgasł! ♥
Napisano 30 kwiecień 2012 - 08:29