Luka Wars
Rozpoczęty przez
Usuniety
, sty 14 2012 13:31
11 odpowiedzi w tym temacie
Napisano 14 styczeń 2012 - 13:31
Witam,
Mam na imię Łukasz i zajmuję się wieloma rzeczami. Studiuję politologię, jestem na kontrakcie NSR. Prowadzę w miarę aktywny tryb życia (biegi długodystansowe, siłownia, Judo). Poza tym interesuję się anime (i po części kulturą Japonii), a także naturalnie polityką, społeczeństwem, filozofią.
Prowadzę blog, którego link wydnieje w moim profilu. Chyba tyle.
Mam na imię Łukasz i zajmuję się wieloma rzeczami. Studiuję politologię, jestem na kontrakcie NSR. Prowadzę w miarę aktywny tryb życia (biegi długodystansowe, siłownia, Judo). Poza tym interesuję się anime (i po części kulturą Japonii), a także naturalnie polityką, społeczeństwem, filozofią.
Prowadzę blog, którego link wydnieje w moim profilu. Chyba tyle.
Napisano 14 styczeń 2012 - 13:37
Witaj,
nawet nie wiesz jak sie cieszę, że ktoś na poziomie do nas dołączył. No właśnie, jak nas znalazłeś? I co skłoniło Cie do rejestracji?
nawet nie wiesz jak sie cieszę, że ktoś na poziomie do nas dołączył. No właśnie, jak nas znalazłeś? I co skłoniło Cie do rejestracji?
Napisano 14 styczeń 2012 - 13:52
Dawno nie korzystałem z forum dyskusyjnego (wcześniej głównie Ateista i Precyl), wpisałem w wyszukiwarce ''forum wielotematyczne'' i wybrałem te^^ Prosta sprawa.
Napisano 14 styczeń 2012 - 15:57
Witam
` Czekam, aż staniesz u mych drzwi.
Twoja twarz, wszystko powie mi.
Jeszcze wciąż, płomień tli się w nas.
Nie dopuśćmy, żeby zgasł! ♥
Twoja twarz, wszystko powie mi.
Jeszcze wciąż, płomień tli się w nas.
Nie dopuśćmy, żeby zgasł! ♥
Napisano 14 styczeń 2012 - 17:42
Cześć Łukasz
Kiedy inni oczekują od nas, że staniemy się takimi jakimi oni chcą żebyśmy byli, zmuszają nas do zniszczenia tego kim naprawdę jesteśmy. To dosyć subtelny rodzaj morderstwa. Większość kochających rodziców i krewnych popełnia je z uśmiechem na twarzy
Napisano 14 styczeń 2012 - 19:32
Siema.