Jump to content
Pyskata.

Co ich podnieca?

Recommended Posts

Guest Amethyst

Jak myślicie? co podnieca facetów podczas współżycia?

Share this post


Link to post
ale jedno wiem na pewno jak się całuje ich uszy to się podniecają. :)

Nie każdego to rusza.

niektórych to wkurza.

co podnieca facetów podczas współżycia?

Szczerze?

Z tego co kumple mówią to nasze jęki rozkoszy, wzdychanie...

i na pewno widok kobiecego ciała.

Share this post


Link to post

Próbowałam całować uszy:P to się okazało, że ma gilgotki:P

A tak to na pewno nasze 'odgłosy' i ciało:P

Mi się wydaje, że np kiedy to my działamy również dłońmi i delikatnie przesuwamy je po ich karku:P

Albo przy igraszkach gdy przypadkowo zahaczamy o pasek naszego partnera dłonią:P

Zdanie zaczynamy dużą literą- beatag60:)

Share this post


Link to post

generalnie tak to co nas podnieca to się :lol-sweat: nazywa kobieta :) sama w sobie kobieta z krwi i kości ociekająca seksapilem i mająca to coś :)

Share this post


Link to post
Guest Amethyst

A co Was nie podnieca moi drodzy panowie? xD

Wystarczy, że przy rozmowie spojrzy się Wam prosto w oczęta, uśmiechnie się, przy okazji powysyła powłuczyste spojrzenia dotykając sie niby to przypadkiem po włoach lub brzychu i już Wasza wyobraźnia zaczyna pracować. :D

Nie mówię już co dzieje się kiedy macie Nas w łóżeczku ^^"

Share this post


Link to post
Guest Amethyst
bo nasza wyobraźnia jest lepsza:)

Jest lepsza bo ? :lol-sweat: uagrumentuj swoją konkluzję. :) :)

Share this post


Link to post

wiec sama podałas ze jedno mrugnięcie pare spojrzeń i nasza wyobraźnia pracuje:)

a kobieta jak nie przejdzie do działania to juz nic nawet nie pomarzy:)

Share this post


Link to post
a kobieta jak nie przejdzie do działania to juz nic nawet nie pomarzy:)

:rotfl: Hahaha, bredzisz człowieku. Nie wiem, skąd Ty się urwałeś - ale wróć tam i żyj w swoim małym, wymyślonym świecie, albo przystosuj się do świata realnego.

Kobieca wyobraźnia jest bardzo bogata - to Wy musicie włączać pornosy do masturbacji, nie my :]

Share this post


Link to post
bo w tej sytuacji nie masz racji.

W jakiej? W takiej, że powiedziałam, że kobieca wyobraźnia jest bogata, a Ty nie załapałeś, że w części z masturbacją nabrałam nieco ironicznego wydźwięku?

Share this post


Link to post
a kobieta jak nie przejdzie do działania to juz nic nawet nie pomarzy:)

A gdzie to przeczytałeś? (:

Interesujące.

Kobieca wyobraźnia jest o wile bogatsza niż męska. Wy, faceci jesteście wzrokowcami, o wiele lepiej dostrzegacie, przetwarzacie takie bodźce.

Share this post


Link to post
Mit

Może tak, może nie.

Ale stwierdzenie, że kobieta nie potrafi pomarzyć jest idiotyzmem.

Na pewno to też zależy indywidualnie od każdego człowieka.

Każdy potrafi sobie wyobrazić coś zbereźnego. (: Potrzeba tylko odpowiedniego bodźca.

Share this post


Link to post

Na pewno kobiece ciało, to przede wszystkim. Mruczenie, jęczenie, wzdychanie. Całowanie w różne miejsca ciała. To już zależy, gdzie chłopak lubi. Tak jak wcześneij był pokazany przykład: jeden lubi całowanie po uszach, jednego to drażni.

Share this post


Link to post

Wg mnie nie ma konkretnego szablonu co do każdego faceta, każdego podnieca co innego, każdemu podoba się co innego, na każdego coś innego działa :)

Share this post


Link to post

Pieszczoty miejc wrażliwych np brzuch,sutki, płatki uszu,dużo by wymieniać. Każdego podnieca co innego,tak jak i nie każdej kobiecie podobają i podniecają te same pieszczoty .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.