Jump to content
Guest Anonymous

Gitara

Recommended Posts

Guest Anonymous

Temat konkretnie o gitarze, nie o innych instrumentach.

Gracie? Może mieliście w planach rozpoczęcie? Jeżeli tak, to kim się inspirujecie, jakiego sprzętu używacie?

Gram od około 1,5 roku, uważam, że całkiem nieźle mi idzie. Moją inspiracją jest głównie Clapton, aczkolwiek podglądam tricki różnych gitarzystów. Nazw modeli dokładnie nie pamiętam, ale używam 15W pieca Dibeisi (wystarczy :D), elektryka Lentamente (fuj!), akustyka Stagg i jakiejś tam klasycznej (ciemno jest, nie chce mi się sprawdzać modelu.

Elektryczna (konkretnie moja):

http://i31.tinypic.com/12557bl.jpg

Akustyczna (zdjęcie znalezione na internecie):

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0b/Stagg_Acoustic_Guitar.JPG

Zapraszam do gitarowej dyskusji :D.

Grałam. Najpierw na klasyku ale rozwaliłam ( nie pytajcie xD ) i to zmusiło tatę do kupienia mi akustycznej, niestety przestałam grac z paru przyczyn. Chcę wznowić ćwiczenie gry na gitarze, by móc zasuwac na elektrycznej ( moje marzenie od dzieciństwa ).

Grałam na klasyku.

Kiedyś sobie zażyczyłam na urodziny i mi kupili.

Podniecałam się nią przez miesiąc, ale po tym jak umiałam tylko zagrać kilka kolęd to się poddałam i rzuciłam ją w kąt i tak leżała z dwa lata. W tym roku wzięłam się za naukę gry na niej, ale urwałam dwie struny po pierwszym dniu nauki i całkiem się zniechęciłam i znów leży nie używana.

Za swoje 1 zarobione pieniążki kupiłem sobie gitarę akustyczną. Uczyłem się na niej grać około roku :lol-sweat:

Moim dziewczyną podobało się gdy dla nich coś grałem, najlepiej wychodziły mi piosenki Dżemu, było w tym trochę nieczystości... ale mój wokal je zagłuszał xD

Teraz już nie gram, od kilku lat.

Mam gitarę klasyczną i nie wiem co z nią zrobić.Czy sprzedać czy grać.Grałabym bo nawet mam stronki internetowe do pomocy ale struna mi pękła a do muzycznego ot mi się tyłka ruszyć nie chce :D.Marzę o basówce :sweet: