Guest Amethyst Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Kim jesteś z zawodu? Czy pracujesz w swoim zawodzie? Gdzie pracujesz? ;) Link to post
Guest Anonymous Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 Ja Pracuje w UPC- Tv Kablowa :) Link to post
fish01zmc 1 Posted February 12, 2009 Report Share Posted February 12, 2009 ja jestem wolnym strzelcem pracuje w roznych zawodach od fizycznych az po umysłowe Link to post
Guest Anonymous Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Ja jeszcze nie pracuję :)) Ale mam praktyki płatne ze szkoły :lol-sweat: Na fryzjerstwo :puppyeyes: Link to post
melassa 2 Posted February 13, 2009 Report Share Posted February 13, 2009 Nie mam czasu na pracę, bo studiuję dziennie. Od czasu do czasu dorabiam na jednorazowych akcjach- inwentaryzacjach i tp:) Link to post
Mglista 1 Posted September 19, 2009 Report Share Posted September 19, 2009 Jestem kosmetyczką. Pracuję w domu. Czasami jeżdzę do klientek ale żadko :puppyeyes: Link to post
callador 0 Posted September 19, 2009 Report Share Posted September 19, 2009 Jestem Trenerem Lekkoatletyki Pracuję z młodzieżą . Po za tym pracuję jako sprzedawca w Sklepie Marks & Spencer ;P Link to post
Dariusz10 0 Posted March 17, 2010 Report Share Posted March 17, 2010 czy ktoś tu pracuje i studiuje jednocześnie(zaocznie)? co robicie? praca związana z tym co studiujecie? Link to post
kissmyass 12 Posted March 20, 2010 Report Share Posted March 20, 2010 Inspektor bhp, pracuje w zawodzie. Bardzo ciekawa praca Link to post
Zagadka 14 Posted March 22, 2010 Report Share Posted March 22, 2010 wymiana okien, drzwi, remonty ipt. Link to post