Skocz do zawartości
Andriskos.pl kończy swoją działalność Więcej informacji... ×
16snake69

Lustrzanki cyfrowe

Rekomendowane odpowiedzi

Prosze sie wypowiadac na temat producentow, wady, zalety, jaka lustrzanke byscie kupili ?? Ja wybralem Nikona D90 :) Jest cudny :)

Szybki, ma nowa matryce CMOS 12,3 lmn pikseli, mozna nim krecic filmy w HD :)

Do tego oszczedny ledowy wyswietlacz, dobry obiektyw kitowy ze stabilizacja obrazu i design jest kapitalny :)

Zapraszam do dyskusji :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ja posiadam Canon EOS 500D . Co by dużo pisać? Jak na swoje możliwości i moje umiejętności sprawuje się całkiem dobrze, więc nie narzekam. :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Kompletnie nie znam się na fotografii, ale podobają mi się zdjęcia robione lustrzankami. Sama w tamtym roku zdecydowałam się na zakup - bardzo amatorskiego Canona EOS 1100D. Dla mojego braku umiejętności i wiedzy jest wprost idealny, zastanawiam się nad kupnem dodatkowego osprzętu ;) Jeśli wciągnę się w fotografię, to pomyślę nad zmianą aparatu. Ten mi na razie w zupełności wystarcza.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Sama w tamtym roku zdecydowałam się na zakup - bardzo amatorskiego Canona EOS 1100D. Dla mojego braku umiejętności i wiedzy jest wprost idealny, zastanawiam się nad kupnem dodatkowego osprzętu ;) Jeśli wciągnę się w fotografię, to pomyślę nad zmianą aparatu. Ten mi na razie w zupełności wystarcza.

dokładnie :) nie umiem wiele, nie znam się ale mój canon mi ideallnie pasuje.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

I jak się sprawują? Przydają Ci się? Bo też myślałam nad zakupem, ale totalnie się na tym nie znam, a nie chcę kupić, żeby tylko leżało :P

wiesz co, w sumie efekt taki sam możesz uzyskać obrabiając zdjęcia w jakimś programie. więc szkoda kasy, jeśli zajmujesz się tym tylko amatorsko, tak myślę.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi