Jump to content
martuska21

Zdrowe jedzenie

Recommended Posts

Wiem, że może was to zdziwi, ale niestety tak jest. Nie moge przestać jeść jednocześnie dokładnie nie myśląc ile to ma kalorii, tłuszczu itd. na śniadanie wcale nie jem węgli, biorę bezcukrowe musli od sante i jestem szczęśliwa. Znowu w ostatnim posiłku obcinam całkowicie tłuszcze i jem całe warzywa. czy to normalne?

Share this post


Link to post

Tak jak Dis mówi, jeśli naprawdę tak obsesyjnie o tym myślisz, to coś jest nie tak. Na śniadanie węgle, na kolację białeczko i takiej zasady powinnaś się trzymać.

Share this post


Link to post
Znowu w ostatnim posiłku obcinam całkowicie tłuszcze

Hahahha może lepiej zamień tłuszcze na węglowodany proste bo to one, wbrew powszechnemu pier... bardziej przyczyniają się do nabieranai masy.

Dodatkowo tłuszcze - na cholere jest odstawiać wystarczy tylko żeby spożywać tłuszcze nasycone.

Ahh ta dieta ... ja kwinięciem palca moge zjechac 10 kg tylko pytanie po co.

lubię kobiety która mają ciałko :)

 

ja jesli juz sprawdzam tak jak dzisiaj w sklpeie to glownie roznice miedzy dwoma produktami apropos stosunku węglowodannow i bialka i jak tego pierwszego jest szczegolnie duzo to biorę to gdzie jest mniej.

Ogolnie na zoladek i linie polecam otręby żytnie, zarodki - pszennych nie kupuj !!!

Kiełki np. rzodkiew do kanapek, wafli ryzowych i innego gowna nie kupuj bo nie najjesz sie tym i wsiakniesz tylko niepotrzeben cukry do tego kasza manna jogruty owoce hmm platki owsiane zadnego fit gowna czy kukurydzianych ;) i będzie gitara. Ja odrzywianiem się dobrym sposobem zlazlem jakies 8 kg w tydzien ale mam problemy z zoladkiem to sie nie liczy mysle ze z 4 zejdziesz.

Share this post


Link to post

Też tak miałem jak bardzo intensywnie się odchudzałem. Najpierw chodziłem do dietetyczki i ona mi ustawiała cały jadłospis. Dziennie spożywałem około 1500 kcal. Dramat się zaczął jak przestałem chodzić do tej Pani. Najpierw stwierdziłem, że postępy są za małe i obniżyłem dzienne spożycie do 1000 kcal, a potem do 600. Doszedłem do tego, że przechodząc przez sklep w myślach liczyłem ile dany produkt ma kalorii.

Pio jakimś czasie mnie to zmęczyło i dałem sobie spokój z odchudzaniem. Przed dietą warzyłem 120 kg (179 cm) po 10 miesiącach diety około 80 kg. Teraz minęło 5 lat i moja waga wynosi 102 kg (utrzymuje się od dwóch lat). Znowu chcę przejść na dietę, ale na pewno nie popełnię błędu z głodzeniem się.

Share this post


Link to post
Dramat się zaczął jak przestałem chodzić do tej Pani.

No chyba nie. 1500 to ona sobie moze w du.e wsadzić, to nie zdrowe i tyle.

Doszedłem do tego, że przechodząc przez sklep w myślach liczyłem ile dany produkt ma kalorii.

Ja przechodze i patrze ile ma białka : D

bear.jpg

 

Przed dietą warzyłem 120 kg (179 cm) po 10 miesiącach diety około 80 kg.

Słabo, gdzie jest Jacek ... a no tak zbanowaliście go !!!

 

FOH9qj3.jpg

Share this post


Link to post

cóż różnie to bywa, jak widać =) z doświadzczenia tylko powiem, że ja żeby schudnąć piłam naturalny ocet mętny jabłkowy rozcieńczony z wodą i jak byłam głodna wcinałam batoniki go on sante i jakoś dałam radę

O zgrozo! Gdzie tu sens i logika była?

Nie wiem czemu ludki myslą , ze takie akcje maja 'racje bytu'...Odchudzac trzeba sie z rozumem i podpierac to 'aktywnoscia fizyczną'. (=

Share this post


Link to post

No cóż białko to podstawa. Taka przekąska jaką w ręku trzyma Bear Grylls chyba zaspokoi całodzienne zapotrzebowanie  :tak:

Zazdroszczę wszystkim, którzy nie mają problemów z wagą. 

Share this post


Link to post

Dobrze, że zwracasz uwagę na takie szczegóły (tabele kaloryczne, zawartość cukrów, tłuszczów), sama to robię, ale bez przesady! Człowiekowi jest potrzebne wszystko, od białek, poprzez tłuszcze i cukry. Oczywiście, cukry zawarte chociażby w owocach, a nie batonikach czekoladowych. Tłuszcze roślinne czy też zwierzęce nie szkodzą w normalnych, przyswajalnych dla organizmu wartościach. :) 

Share this post


Link to post

Grunt to nie zwariować i we wszystkim zachować zdrowy rozsądek i nie tyczy się to tylko jedzenia, ale całego naszego życia. Wszystko (no może prawie wszystko) jest dla ludzi i trzeba z głową z tego korzystać ... niestety nie każdy to potrafi ... 

Share this post


Link to post

Zdrowe odżywianie, to także tłuszcze i węglowodany. Nie zaszkodzi zjeść jajka na bekonie, czy też kawałek ciasta, należy jednakże zachować umiar i kierować się zdrowym rozsądkiem,  a nie tylko wskazówkami nawiedzonych dietetyków. 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.