Skocz do zawartości
Blanche

Warto studiować?

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, zastanawia mnie co sądzicie na ten temat. Studiujecie? Jesteście zadowoleni ze swojego wyboru? Widzicie dla siebie przyszłość po skończeniu danego kierunku? 

Ja studiuję, bo nie chciałam robić przerwy po maturze, kierunek wybrałam na zasadzie, że ten, bo na nic innego się nie nadaję :D No i od samego początku nie byłam zdania, że łatwo mi będzie znaleźć po tym pracę, a to, że w ogóle średnio siebie widzę w takim zawodzie to już inna sprawa. Ale podoba mi się taka wolność, to, że mogę żyć w  mieście, mieszkać w akademiku i żyć tak, jak mam ochotę. Co do pytania, które postawiłam w tytule- to, że warto, ze względu na takie aspekty jak życie towarzyskie, kulturalne itd.- gdzie często jest to wszystko bardziej intensywne na studiach właściwie- to nie o to pytam :D Pod tym względem warto :D

Więc? :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

W moim przypadku jak najbardziej, kierunek jest związany z moimi zainteresowaniami i mam duże szanse na wkręcenie się w branżę. Poza tym - tak jak wspomniałaś - podoba mi się te beztroskie życie studenta, w którym jedynymi zmartwieniami jest sesja i zaoszczędzenie kasy na flaszkę. Trochę krzywo mi się patrzy na przypadki ludzi bez jakichkolwiek ambicji, studiujących co popadnie aby mieć tylko czym machnąć i robić coś kompletnie niezwiązanego za najniższą krajową. No ale cóż, tak to jest gdy liczy się tylko papier.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Skończone studia to powoli standard :) jak kiedyś podstawówka a warto studiować, dla wiedzy, dla siebie, dla innych, dla lepszej pracy, dla lepszej Polski, dla lepszego mózgu .... ale co studiować ? to nie wiem. Kto teraz najwięcej zarabia ? 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

najwięcej zarabiają fachowcy w swojej dziedzinie :)